Skarga na Pocztę Polską przekazana z UOKIK do UKE

W kwietniu złożyłam skargę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na działalność Poczty Polskiej na terenie gminy Dopiewo i Tarnowo Podgórne, w związku z długim czasem dostarczania listów nierejestrowanych. 18 maja otrzymałam odpowiedź, ze sprawa została przekazana do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, który to wezwał Pocztą Polską do odniesienia się do zarzutów i zajęcie stanowiska w świetle stanu faktycznego: „W szczególności proszę o wskazanie powodu, które przyczyniły się do powstania tych nieprawidłowości oraz poinformowanie jakie działania naprawcze zostały podjęte w celu wyeliminowania świadczenia usług pocztowych, niezgodnie z umowami zawartymi z nadawcami przesyłek.”

W sumie 18 maja dostałam 3 listy (Od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz dwa z Urzędu Komunikacji Elektronicznej). Jeden z listów został nadany 5 maja, czyli szedł do mnie prawie dwa tygodnie! Jeden z lisów był „polecony” i szedł do mnie tylko 9 dni.

Czekamy na ciąg dalszy.

Agnieszka Wilczyńska

Skarga na Pocztę Polską przekazana z UOKIK do UKE
Kategoria: 

Komentarze

Mam podobny problem w Rokietnicy

tyle, że ja wysłałam od razu do UKE, z uwagi na fakt, że Poczta Polska to operator publiczny. Poczta odpisała na okrągło i skończyło się niczym. Przedstawiciele UKE obiecali śledzić sytuację - jak widać jak listów nie było tak nie ma.

Dodaj komentarz