Spotkanie pod żaglami

Zorganizowane 6 lipca przez Tarnowskie Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych TARSON „Spotkanie pod żaglami” w Żeglarskim Ludowym Klubie Sportowym w Kiekrzu było dla większości z nas pierwszą jachtową przygodą. Nim wypłynęliśmy odbyliśmy żeglarskie szkolenie ze sprawdzianem nabytych umiejętności uwieńczone dyplomem. Dyplomanci dostali dodatkowo prezenty zafundowane między innymi przez firmę Herlitz Sp. z o.o. oraz panią Małgorzatę Raciborską. Prawdziwe okazało się hasło Klubu – „Żagle dla wszystkich”. Nie było wyjątku i wszyscy „zaokrętowali się”. Było nas ponad 50 osób, musieliśmy załogantów podzielić na dwie grupy, na dwa rejsy. Później w tych grupach rywalizowaliśmy ”na lądzie”  w zabawach sportowych. Oczywiście był grill, przeróżne domowe wypieki a na deser wspaniałe „prawdziwe” lody.

Jak to wśród żeglarskiej braci bywa,  śpiewaliśmy szanty, piosenki wodniackie i harcerskie przy akompaniamencie gościnnym gitarzysty – Mirosława, oraz słuchaliśmy pięknie wykonanych  w duecie utworów, przez nowo odkryte talenty.

Pogoda była żeglarska, ponad 20 stopni ciepła, lekki wiaterek a pod koniec spotkania parę kropli deszczu, no może trochę więcej.

Dziękujemy kadrze Żeglarskiego Ludowego Klubu Sportowego Kiekrz za gościnę, za poprowadzenie szkolenia i rejsów, za miłe niespodzianki i stałą obecność. Już teraz wpraszamy się za rok!

Kolejny raz ułatwia nam finansowo w naszych działaniach darowizna firmy THE LORENZ BAHLSEN SNACK-WORLD Sp. z o.o.

Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie

W imieniu Zarządu Tarnowskiego Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych TARSON
Kazimierz Szulc

Spotkanie pod żaglami (Tarson zdjęcie nadesłane)